joi, 18 martie 2010

ARE TATA O FETITA !!!

Sub egida "Ce ispravi a mai facut fii'mea" postez aici una din realizarile ei personale, de care fara lipsa de modestie, sunt tare mandru. Nu atat de actul in sine ci de curajul, ambitia si indrazneala de care a dat dovada.
A avut o expozitie (inca o mai are pana pe 26 martie 2010)de fotografie la Casa de Cultura a Sindicatelor Focsani. intrucat nu am deocamdata si filmuletul de la deschiderea vernisajului pun ce am gasit prin media despre aceasta "isprava" plus cateva poze de la expozitie si bineinteles voi reveni cu amanunte, asta e asa la repezeala. aici linkuri din media

http://www.ziaruldevrancea.ro/index.php?articol=43901

UPDATE .... Asa cum am promis am revenit cu un fulmulet in care sunt multe lucrari de-ale Paulei asa mai in detaliu si o sa mai revin cu inca un filmulet cu pozele ei, mai adaog ceva din media http://www.adevarul.ro/locale/focsani/Portret-_Paula_Mihalache_imortalizeaza_lumea_in_fotografii_0_229177156.html
cateva citate din media

"Prin fotografie, Paula încearcă să scoată în evidenţă lucrurile pe care nu oricine le poate vedea şi să redea frumuseţea unor obiecte banale."

si cateva citate din Paula ....

„Imi place ca uneori reusesc sa redau frumusetea acelor lucruri care uneori sint chiar banale. In viitor as vrea sa am propriul meu studio foto”

. „Numerosi fotografi spun ca echipamentul este foarte important. Sincer, le dau dreptate, dar de asemenea ramin la parerea mea, aceea ca talentul si pasiunea au un rol foarte important in realizarea unei opere artistice”.... asa deci mai poate astepta camera aia profesionala pe care ti-o doresti ... ha ha ha te-am prins !!!

"Nu-mi place răutatea din jur, invidia, persoanele cu două feţe şi cei care nu sunt ei înşişi. De asemenea, nu-mi plac persoanele pesimiste, care au o gândire negativistă şi care nu au încredere în propriile forţe."

aici in format you tube ...


11 comentarii:

  1. cred ca este prima familie de blogari :)
    sincere felicitari, amandurora !
    nea Gigi, inteleg ca vor fi inca 2 viitori participanti la urmatoarea intalnire a blogarilor din Vrancea, nu ?
    deja or sa fie, fata de data trecuta, cel putin vreo 7-8 colegi noi, din ce am vorbit eu pana acuma !
    numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa sper si eu numai sa fiu pe acasa si sa fiu si disponibil in rest stii ca si eu imi doresc sa particip

    RăspundețiȘtergere
  3. Are tata o fetita intradevar frumoasa si desteapta. Sanatate la toata familia . Felicitarile mele fetitei si la cat mai multe "succesuri".

    RăspundețiȘtergere
  4. Vivat, crescat, floreat !
    Bravo ei !
    ...poate postezi si niste lucrari de-ale ei ...!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poza cu poza, mestere ...cu rezolutie cat mai buna ... si cat mai multe poze, mai ales peisaje ... poate reusesc sa-i fac un filmulet si sa-l postez pe you tube !

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai.... nu am avut timp, serios. O sa fac un filmulet cu tot ce a avut ea acum la expozitie plus lucrarile ei ca are destule inclusiv cateva icoane care au fost deasemeni expuse si a luat locul 3 la o expozitie. Asa ca mai asteapta un piculet

    RăspundețiȘtergere
  7. Brad, am facut special ptr tine si la rugamintile tale aceste 2 filmulete, vizionare placuta

    RăspundețiȘtergere
  8. pot sa spun ca e o onoare pentru mine sa va citesc blog-ul.sincer sa fiu,nu am reusit sa parcurg toate creatiile dvs.in aceasta seara,dar pot sa va spun ca prin ceea ce am citit din articolele respective,este ca va admir foarte mult munca de "carcotas",sunteti printre putinele persoane care au curajul de a spune ce gandesc,desi se afla in propriul stat,un stat care si-a castigat libertatea de opinie odata cu finalizarea regimului comunist...sau nu.in fine,cert este ca va admir munca depusa aici,tineti-o tot asa.si pot sa va mai spun ca a fost o onoare pentru mine sa va intalnesc,la expozitia paulei,imi cer scuze ca nu am fost atat de deschis si acolo(aveam unele ganduri care ma cam tineau departe de realitate,de cei din jur,si nu prea am putut fi prezent in intregime,ca sa zic asa,acolo),caci mi-as fi dorit sa va spun lucrurile astea personal...tin sa va spun prin acest comentariu,ca va admir foarte mult si pentru felul in care ati educat-o pe paula,si pentru faptul ca ii sunteti atat de apropiat,de cand am vazut filmuletul paulei cu "cheeky song",sau nu mai tin minte exact cum se numea,in care erati si dvs.protagonist,am ramas foarte surprins sa vad acel tata sprijinind fetele in creatia lor.inca de atunci mi-am facut o parere foarte buna despre dvs,asta v-o spun ca de la un copil la un parinte,sunteti un parinte extraordinar,un exemplu demn de urmat,un parinte "de gasca",asa ca sa ma exprim in termeni mai moderni.iar cat despre lucrarile paulei,sunt foarte reusite,am fost mai mult decat incantat cand mi-a spus ca o sa-si expuna creatiile fotografice,au fost asa cum ma asteptam,foarte bune...a avut curajul de a face ceva frumos pentru arta.sprijiniti-o in continuare,pentru ca este o fata care poate...chiar POATE.Dl Paun a avut mare dreptate in vorbele sale.in incheiere,imi cer scuze pentru ca v-am obosit vederea cu acest interminabil comment,si va urez spor la lucru in continuare.(este posibil sa primiti de mai multe ori acest comm,se pare ca am o eroare de script la trimitere,imi cer scz si pt inconvenienta aceasta)

    RăspundețiȘtergere
  9. mersi " wak3.. blumkjgvedilgyqherdb " ptr comentariu. stau si ma intreb de ce va dati asa nume aiurite la bloguri si adrese de email sau id-ri nici nu am putut retine adresa ta de aia am tastat la intamplare orice pe tastatura. Mai fratilor suntem romani, de ce nume asa aiurite nu inteleg, aaa da e posibil sa vrei sa te vada si cei de afara si poate de aia... crede-ma ca cei de afara simplitatea o cauta.. oricum iti multumesc ptr comentariu e bun poate chiar foarte bun, cred ca am sa-l public aici la mine pe blog doar cu acceptul tau si totodata te provoc la o discutie "virtuala" fata in fata doar asa sa vedem ce putem invata unul de la altul (nu ma cred atot stiutor cred ca am de invatat chiar si de la voi foarte multe), aici ma refer doar la schimbul de idei si abordari intre generatii, generatia mea si generatia ta , chiar is curios ce ne reprosati si sa vezi cate va reprosez eu voua. te bagi ??? te tine ???

    RăspundețiȘtergere
  10. probabil ca ma tine...dar ar trebui sa imi fac un pic de timp...caci pe langa faptul ca ma mai ocup si de scoala,mai si lucrez,si am un program cam incarcat...si cat despre nume...e doar o chestie de a mea...nu ca as vrea sa ma remarc in mod special,dar pur si simplu mi-a venit ideea acum vreo 2 ani cand desenam pe un perete la mine in camera si ma gandeam asa la un nickname haios...si ma gandeam asa,ca tot chiniui desenul ala de cateva ore bune,de parca as incerca sa -i dau viata,sa-l readuc la viata,si asa mi-a trecut prin minte "i'll wake up the walls" care s-a transformat in "wake up the walls"...ca sa il mai prescurtez un pic...si da,stiu,l-am prescurtat mai mult de o gramada! eh,,,chestii care tin de nebunii de moment...si imi place cum suna,cred ca de-aia l-am mai pastrat si acum..

    RăspundețiȘtergere
  11. si ma simt flatat pentru ca doriti sa publicati comentariul ala neisemnat pe blog.e o onoare pt mine.o sa va dau add pe yahoo messenger...sa stiti ca am acelasi nume aiurit si la id,sa nu va speriati ! si cand voi avea un pic de timp mai liber si voi mai intra mi-ar face placere sa dicutam.respectele mele!

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine