vineri, 8 ianuarie 2010

PITICUL BOC

Cica piticul Boc era in troleibuz cu Roberta Anastase ( Vremuri de criza si trebuie demonstrat poporului roman ca se fac economii, inclusiv la benzina consumata de "alesii" lor) .
Piticu' o intreaba pe Roberta:
- Va dati jos?
- Da, raspunde aceasta.
- Da' cu ce va dati ca tare fain miroase !

...............................................................

" banc updatat din folclorul poporului roman"
originalul...
Piticu' in troleibuz
Un pitic in troleibuz statea langa o domnisoara inalta.
Piticu' o intreaba:
- Va dati jos?
- Da, raspunde aceasta.
- Da' cu ce va dati ca tare fain miroase!
.....................................................................

8 comentarii:

  1. Gigi,
    ...am facut un photoblogroll cu prieteni...unora le place ideea , altora mai putin - asa ca il voi sterge.
    Baga-ti nasul aici

    http://bradweb.webs.com/photoblogroll.htm

    (copy / paste in bara de sus)

    ... daca-ti place, da-i save...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...arunca panarama de chat - nu-i buna la nica...imi blocheaza calculatorul!
    Ai intrat la adresa cu pricina ?

    RăspundețiȘtergere
  3. gata s-a facut, am intrat dar nu prea am avut timp ocupat cu multe treburi, ideea e super, promit ca saptamana viitoare am mai mult timp

    RăspundețiȘtergere
  4. ...mafiotu' ala esti tu !
    Da-i cu SAVE daca-ti place !

    RăspundețiȘtergere
  5. unde sa sau ma save ? m-am inregistrat acolo sunt membru, tre sa-mi trimiti canetul si sa-mi zici ce cotizatie sa trimit. ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  6. Gigi,
    ...deocamdata e un spatiu virtual care accepta swf-uri;
    tu salveaza-ti fotografia daca-ti place...pe saptamana viitoare poate mai deschid photoshop-ul si mai fac cateva , sa vad...

    RăspundețiȘtergere
  7. ....baiiiiii Gigi, scoala !
    ...ai primit vin de-acasa ?!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  8. ...treci sa-ti revendici premiul - dupa care il dai mai departe.
    ...timpul ne strange pe toti, stiu..

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine