duminică, 6 decembrie 2009

UNDE SUNT AGENTURILI STRAINE SI MAREA ADUNARE NATIONALA ?

Nici nu mai conteaza ca-s si imi doresc stii asta foarte bine mai Traiane !
Dar Draga Base, daca ai dat-o de gard 5 ani, in seara asta ai pus capacul. daca vei mai fi presedinte sau nu , dar sa iesi mai devreme cu 4 minute sa te dai maccio man, cand juma
de tara au votat" AIA'N BASESCU" si sa mai si
instigi, de parca te-a f...t draqu nu te mai inteleg absolut deloc. Mai aveai sa invoci amestecul agenturilor straine si doar ca Marea Adunare Nationala recunoaste invingatorul si intradevar, cum zici tu si pupincuristii tai aduceai Romania cu 20 de ani in urma. PACAT MARE PACAT
Apropos, am si eu o intrebare despre lenuta ta de ce a plecat prima ? ori ti-a plecat jucaria ? O sa ramai singur !

Ma Base ai si tu meritul tau, multi .Va doresc la toti PDLeii


Rusinicaaaaaaa, Rusinicaaaaaa !!!

4 comentarii:

  1. Frate Stolo', fm, fm, fm (imi curg lacrimile) s-a terminat. Ma duc la Golden Spritz sa ma calmez...poate maine fumez pipa pacii cu Geoana si nu ma duce la DNA....foarte tare frate...apropos, nu ati vazut-o pe Lenuta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto comentariu, e in ton cu postarea , va trebui sa gasim celula dubla daca, se "incurca" la numaratoare

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, e destul de sadica treaba si asa ...nu celula dubla, pat dublu !Fii milos!
    In alta ordine de idei, mai tre' sa asteptam puti - pana voteaza Uncle Sam si Unckiesu' Vania !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce parere aveti de acest comentariu:
    “Regret munca colegilor social-democrati din tara , care s-au straduit in aceasta campanie, iar rezultatul nu a fost cel asteptat. Dar competitia este competitie. Cel mai rusinos aspect al campaniei a fost legat de mita electorala, iar legislatia trebuie modificata pentru alegerile viitoare”, a declarat Oprisan.
    Mi se pare cam anti-psd. Eu am auzit niste vorbe acum vreo luna cum ca Oprisan ar juca la doua capete. Se pare ca...e cam asa.

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine