vineri, 18 decembrie 2009

ELENA UDREA E INSARCINATA ...

...... Elena Udrea e insarcinata cu dezvoltarea si turismul de Basescu in cabinetul lui Boc
...........................Balada Ministrului cel mai bun(a) ......................................

A stat ea si s-a gandit unde, cat, cum si in ce sa mai sufle
pe cine, cat si cum sa mai calareasca pe cine sa mai sape
la cine, cat si cum sa mai stea ce si cui sa mai arate
pe cine si cu ce sa-l mai unga (se mai unge si ea sa se reimprospateze)
si......... reuseste sa fie pe deplin satisfacuta Ea este aleasa, ea este ministru Duncan Udrealoid, nu moare nicioadata intotdeauna ministru in orice cabinet, e cea mai bunaaaa, dar ce bunaaaaa, nu conteaza daca se pricepe la ceva pe unde e pusa ea stie una si buna, EL la fel, aici ai dretpate Base, subscriu si eu

7 comentarii:

  1. Bai frate e buna rau!!! Doar asta il poate calma pe marinar...

    RăspundețiȘtergere
  2. ... la ce chimicale baga-n ea...
    Am vazut titlu si m-am speriat ...credeam ca ai facut vreo potlogarie cat ai la mare in ro !

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca buba se va sparge pan la urma , va iesi nevasta-sa si va strica tot, daca statea cuminte si nu o mai baga acum in guvern mai mergea dar cu siguranta se va supara d-na maria

    RăspundețiȘtergere
  4. ma updatez: Elena Udrea e insarcinata de basescu cu gemeni(dezvoltarea si turismul)in cabinetul lui boc. dezvoltarea si turismul sunt surori gemene sunt 0 in romania

    RăspundețiȘtergere
  5. ... pai asa a fost si videanu, blaga...fleacuri !
    Credeam ca ai gigelizat-o pe Udrea !

    RăspundețiȘtergere
  6. Gigi,
    ... premiul tre' postat undeva, in stanga sa fie vazut...eu l-am postat,Ada Rusu, Chat Noir, Vania,Gaby Savitsky ... lume buna !
    Suntem in club !

    Craciun Fericit
    lui Bubulina si tie !

    Revin pentru ca din graba , in loc de publish, am dat reject, fraierul de mine ! Scuze !

    ... iar acum am posttat aiurea ....

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand am vazut titlul, am crezut ca se va naste un mic Basel!! Dar trebuie sa recunoasteti, de buna, e buna! Nu ca uratul ala de Dan Matei Agathon; si cine stie, poate asa promovam si noi turismul sexual :))

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine