vineri, 27 noiembrie 2009

BASESCU E DE DREAPTA.... (Update Banc bun )UN WHISKY SI PENTRU EL

Nu ma pot abtine....
In sfarsit, daca mai erau dubii despre ideologie si pe ce parte a esicherului politic se afla BASESCU, filmuletul care a invadat toata media romaneasca poate chiar europeana dovedeste cum e Basescu.
Basescu e de dreapta, da bine cu dreapta, mamaaa si cum da...... parca e Bruce Lee, rapid si direct la tinta. A mai dat si cu apul in gura. Intrebarea mea e ... a luat vreo data un cap in gura ?
Update....
".... cica Boureanu si-a deschis un bar in centrul capitalei
si cum Boureanu e un profesionist in ale afacerilor, a prosperat in 4 -5 ani cati altii in 50, ii mergea foarte bine cu barul. Cum Boureanu vroia sa tina afacerea in mana si sa fie peste tot, cum apare si pe la TV, in timpul liber intre slalomul printre televiziuni si parlament , o mai facea pe barmanul in baruletul lui.
Vine un tip asa mai bine facut, bate cu pumnul in bar si comanda...
- Un whisky ca dau bine cu dreapta !
Boureanu il serveste, asta bea si pleaca fara sa plateasca..
a 2-a zi la fel vine ala ... Un whisky ca dau bine cu dreapta si la fel bea si pleaca fara sa plateasca,
tot asa cateva zile la rand.
Cum criza vine peste toti si daca afacerile nu-i mai mergeau mici nu mai avea de unde sa dea la partid 'donatii" s-a dus la Basescu si s-a plans ca tot vine unul mare care bate cu pumnul in masa comanda , bea si pleaca fara sa plateasca. Base l-a asigurat ca va fi acolo in bar la viitoarea vizita si-l va rezolva el.
Sta Base al nostru la panda la o masa mai retrasa apare tipul in bar..
Bate cu pumnul in bar si comanda..
- Un whisky ca dau bine cu dreapta ! la care Base striga ..
- Si eu dau bine cu dreapta !
Atunci tipul ii zice lui Boureanu ..
- Bun asa, atunci un whisky si pentru el ! ..........."

asta e basescu mai bine de atat realizat intr-un clip nici ca se putea

14 comentarii:

  1. Dear God,

    So far this year you have taken away my favorite dancer Michael Jackson,
    my favorite actor Patrick Swayze and my favorite singer Stephen Gately
    and my favorite actress Farah Fawcett.
    Just so you know, my favorite politician is Traian Basescu.

    Regards

    RăspundețiȘtergere
  2. incerc sa traduc cat mai bine mesajul dinainte... E bun tare ...
    Dragă Dumnezeu,

    Până în prezent, în acest an ai luat in grija ta pe favoritul meu dansator Michael Jackson,
    actorul meu fovorit Patrick Swayze, pe cantareata mea preferata Stephen Gately
    şi favorita mea actrita Farah Fawcett.
    Pentru stiinta ta doar te informez ca politicianul meu preferat este Traian Băsescu.

    Cu respect

    RăspundețiȘtergere
  3. prietena care a postat primul mesaj a primit acest mesaj prin email

    RăspundețiȘtergere
  4. ...eh, merge si Millie Jackson !!!
    ...stai sa postez filmuletul meu ...poate reusesc sa-i bag si sonor...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...in incheierea filmului, as dori sa postez o fotografie de pe site- ul tau, daca se poate...da-mi o veste, da sau niet...nu vreau sa supar pe nimeni !

    RăspundețiȘtergere
  6. e ok poti posta orice
    Brad ai acceptul meu

    RăspundețiȘtergere
  7. dar unde postezi pe blogul tau probabil, asa-i ?
    tre sa dai ceva ca-ti fac reclama. ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  8. 1.multam Gigi ...nu este nevoie de reclama...nu am nevoie de multi vizitatori - blogul a fost facut ca sa evit semnatura - mai tii minte?! anonymus, cu semnatura ...
    Despre filmulet - am re-mofificat filmul care circula pe internet...e cam jale.
    2.filmul nu se poate posta pe blog, pentru ca spre deosebire de un site, nu ai loc pe server; asta inseamna ca trebuie postat pe UTube, si de acolo "tras" pe blog.
    3.Daca vrei, pot sa atasez filmuletul, si sa-l trimit e-mail..n-am reusit pana acum sa-i bag sonor...programele de grafica simai ales cele video consuma multe resurse, iar calculatorul meu este "general purpose"...
    4.parerea mea este, ca indiferent ce candidat sustii, nu tre' sa te lasi contaminat de ura si partinire - in momentul acela devii taliban.

    RăspundețiȘtergere
  9. ... am uitat...poate declaratia de avere a lui videanu ar fi mai interesanta - daca reusesti accesarea adresei, aia tre' musai publicata!

    RăspundețiȘtergere
  10. la mine mereu a mers accesarea declaratiilor de avere. oricum incerc sa le postez aici cum am postat-o si pe a lui Boureanu, dar timp nu prea e timp, mai am si alte ocupatii. ha ha ha .
    Nici vorba de a deveni rai doar ca unii sau altii sunt mai buni sau mai rai. daca ar fi sa tragem linie dupa 20 de ani cu ce ne elegem ? nimik ce a facut clasa politica in general ? nimik . asta nu inseamna ca tre sa-l avem pe base inca 4 ani, eu doar am vrut sa arat ca au si ei MOGULII lor si inca ce moguli si sa nu mai pozeze in aparatorii democratiei si ca ei ar lupta impotriva coruptiei, ca e o mare vrajeala.

    RăspundețiȘtergere
  11. 1..asta da!
    2.Am postat filmuletul - mi-a scos peri albi, daca stiam...este facut pe clipul care deja circula, dar...
    3.n-am mai reusit sa bag si poza cu parlamentul, era buna ca final, dar m-a zapacit calculatorul...se bloca, ecranul ingheta...

    RăspundețiȘtergere
  12. ...multam! De fapt, voiam sa vad daca nea Videanu a declarat banii de care spun astia pe la tv ca i-ar fi facut in ultimii 5 ani...

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TULBURARI LA TIMISOARA ! CE PACAT !

    RăspundețiȘtergere
  13. cativa trepadusi trimisi de Basescu au vrut sa profite de numele Timisoara, au incercat sa dezbine.

    RăspundețiȘtergere
  14. ...videanu a declarat 260 ron la Marmosin...mda, aici s-a ajuns!
    Ce masa au astia ma, cat de destepti pot astia sa fie ca sa controloze atatea firme, case, masini...cum poti sa locuiesti in atatea case cu atatea camere ...si sa stii unde-i baia?
    Bei un sprit bun intr-o noapte, te scoli pe la un miez de noapte sa te duci la baie...valeu, asta-i casa din bucuresti !...nebuna lume!

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine