luni, 26 octombrie 2009

SONDAJUL MEU , ( UPDATE - UPS !!! 1500 DE VIZITATORI, E CEVA !?!)

Cine zice ca nu face politica ori e prost ori mincinos ori pe amandoua ori pe toate trei la un loc cu HUUUUUOOOOO . Fiecare facem politica noastra. Ptr. definirea politicii "sindicale"am mai scris.
Romanul e atotpriceput la politica si fotbal. problema e ca, daca fotbalul e doar un hoby national cealalta preocupare "pur-romaneasca" afecteaza intraga natie ROMANA . Prea putin ne-ar interesa de 'borsul" lor, atata timp cat absolut tot ce misca in tara asta ..... rauri, ramuri, posturi, vanare de posturi, asteptarea altor posturi, urmarirea unor posturi, saparea unor posturi si eeeettttccccc posturi, ne afecteaza nivelul de trai in ultima instanta, nu putem zice ca suntem pasivi la tot ce se pregateste in zilele noastre pentru viitorul copiilor nostri si al nostru implicit. INTR-UN CUVANT NI SE PREGATESTE O PREA FRUMOASA "DICTATURA BASESCIANA CU IZ DE BLONDUDREISM GRATINAT CU RITZISM-OHARAISM-VISANEISM PE PATINA DE VIDEANOBLAGISM". (sa traiasca prietenul meu Mitica ptr idee).... alta paranteza ( incercati, de fapt imaginati-va ca, citeste cineva "reteta"lui basescu cu accent frantuzesc "e, tre joli, magnifique ...")
Asa ca, am decis sa fac si eu sondajul meu sa vad incotro ? va rog sa votati cu responsabilitate si fara frica eu nu voi divulga nimanui identitatea votantului. E doar Blogul meu, fac ce vreau cu el , e decizia mea, nu implica cu nimic pe nimeni, e una din multele tampenii ale mele, voi continua sa scriu in aceiasi maniera ca pana acum, toate la timpul lor, astept comentarii sau sugestii de postari de la cei mai putin curajosi sau asa zisii curajosi dar tacere......... totusi sunt peste 1300 de vizitatori unici ai blogului meu, dar nimeni nu a incercat sa comenteze la postarile mele "tampite" desi marea majoritate a celor cunoscuti ma indeamna sa scriu in continuare. Ptr. o perioada sa lasam Posta si sa ne ocupam de spinoasa problema a dictaturii catre care ne indreptam cu pasi foarte repezi. Dictatura PDLISTO-BASESCITA. Motiv ptr care am deschis sondajul din partea stanga. Votati cu incredere. Va multumesc anticipat ptr vot.
Al vostru Gigi (sau Marian , ptr. cei apropiati).

18 comentarii:

  1. Mama nu face politica , asa ca e cineva care nu face politica , ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre sondaj/sondaje

    Am vizitat blogg-ul asta de vreo 3 ori si, de fiecare data, ca un catar ce sunt am votat mereu ultima varianta.Cu alte cuvinte, am incercat o viciere de rezultat - deh, probabil ca este cea mai mica frauda electorala posibila ..DAR - ce m-a mirat/intrigat - Crin Antonescu pe locul intai.AR FI MINUNAT - deoarece, CA a anuntat in programul sau REDUCERI fiscale viabile si posibile de natura sa relanseze economia.Oprescu la fel, este un candidat ok.
    Paradoxal este ca nici Crin A, nici Oprescu nu pot depasi turul intai.
    CINE POATE REZOLVA ECUATIA ASTA ?
    bradd

    RăspundețiȘtergere
  3. ecuatia asta poate fi rezolvata doar de noi, noi ROMANII, cel putin asa cred eu si inspirat de tine continui sa cred ca un catar ca putem face ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. ...daca asta-i rezolvarea - Dumnezeule Mare, suntem pierduti ! Base nu poate fi eliminat din cursa prezidentiala decat de aliatii americani, care sa furnizeze in MOD CLAR si lipsit de echivoc datele despre DOSARUL RAPIRII ZIARISTILOR DIN IRAK ! In Ro acest dosar este secretizat - cei care cauta date ascunse pot fi acuzati de tradarea secretelor de stat. ATENTIE, nu fac referire la terorism, eu vorbesc de BANI, de multi bani (Haysam era unul din cei mai bogati oameni din Ro la acea vreme). Este neclar daca si base s-a infruptat din banii lui Haysam sau banii din RASCUMPARAREA ziaristilor...alta chestie tenebroasa este atitudinea ziaristei franceze care AR FI FOST retinuta in acelasi loc cu ziaristii romani...

    RăspundețiȘtergere
  5. Răpirea jurnaliştilor - o afacere prezidenţială?


    Nu-mi imaginam atunci când am aflat că afacerea eşuată a lui Munaf va deveni o poveste atât de aproape de un final tragic şi o afacere de şi mai mari proporţii.





    Şi politică, şi financiară! Abia mai târziu, când lucrurile au început să transpire, când Omar a fost scos din puşcărie şi a dispărut din ţară, mi-am dat seama că subestimasem cazul. De la aparenţa de telenovelă cu ziarişti, lucrurile au început să iasă la iveală şi să trădeze o altă anvergură. Şi caracterul de joc periculos. Şi militar, şi politic, şi financiar! Şi toţi cei care ştiau mersul lucrurilor spuneau că afacerea se va deconta abia în campania electorală. Toate avertismentele şi apropourile de mai târziu au trimis la acelaşi lucru. Apariţia stenogramei înregistrării Degeratu-Hayssam a fost semnalul de începere a ostilităţilor
    Imediat, pentru a băga frica în cei care ar încerca să sape mai departe, preşedintele a ieşit la atac şi a invocat secretul de stat. La întâlnirea Degeratu-Hayssam se discutau secrete de stat. Cum au fost ele înregistrate. Nu, mai că n-a spus, vă arestăm, nenorociţilor! Doar n-o să credeţi că vă lăsăm să daţi toate golăniile în vileag!

    Ieşirea preventivă a lui Traian Băsescu de la GDS a fost montată nu pentru oarece discuţii filozofice sau economice, ci pentru a-i prilejui marinarului un atac de ameninţare la adresa celor care şi-au băgat nasul în afacerile sale, protejate cu ştampila de “secret de stat”. Faptul că tot PDL-ul şi mai recenţii convertiţi la marinărit o ţin sus şi tare că povestea îi foloseşte preşedintelui nu face decât să ne întărească părerea că în culisele sale cazul Omar este o afacere. O afacere mediatică şi de imagine a fost răpirea jurnaliştilor. Dar arestarea, eliberarea şi fuga lui Hayssam sunt o cu totul altă poveste.

    Ce mai ascund stenogramele discuţiilor dintre Ciprian Nastasiu şi Omar Hayssam e greu de presupus. Deocamdată, suntem obligaţi să ne mulţumim cu ce ne-au confirmat gafa preşedintelui de la GDS şi precedentele sale declaraţii. El ne-a confirmat că textul din “Gardianul” este adevărat. Nu pe ici, pe colo, deoarece cu un pe ici, pe colo nu poţi pune în mişcare procuratura. Apoi, în discuţie, Hayssam zice: “Şi i-am dat domnului preşedinte contul înregistrat şi au început să apară mai multe dosare economice”. Să avem pardon! Care cont? Sau care conturi? Şi ce s-a ales de ele? Au fost golite de cine? De Degeratu, de CSAT, de Parchet, de Nastasiu? De doctorul Yassin sau de Traian Băsescu? La puţin timp de la izbucnirea scandalului, averea lui Omar Hayssam a fost trecută pe numele celebrului doctor. De ce? Şi el, aşa ultrabogat, ce-a făcut cu proprietăţile? Le-a predat? Le-a tocat, le-a băut sau le-a transferat mai departe? Şi de ce Traian Băsescu i-a transmis lui Omar “Ia-ţi copiii şi du-te în America?”

    Aflase preşedintele că Omar lucra şi pentru americani? L-a livrat acestora, dar a avut grijă ca proprietăţile să rămână în România? Şi de ce nu l-a cerut pentru audieri şi pe Munaf? Monica Macovei, ţâfnoasa partizană a preşedintelui, a amânat până la moarte-n coteţ adresele rogatorii de aducere a lui Munaf în România? De ce? Doar pentru a nu afla de rolul jucat de Traian Băsescu? Şi de ce s-au schimbat americanii atât de tare faţă de “rulmentul lor de sprijin” de la Bucureşti? Au lăsat axa înţepenită pentru că au aflat de la Munaf cu cine se înhăitaseră în parteneriat? Sau stenogramele lui Ciprian Nastasiu, discuţiile înregistrate în timpul anchetării lui Omar au trecut oceanul şi au avut meritul de a-i lumina şi pe aliaţii noştri din Irak şi Afganistan?

    Indiferent ce ştiu americanii şi aliaţii despre răpirea din Irak, dosarul Omar are o necunoscută importantă, formulată în discuţia cu Degeratu: “Şi i-am dat domnului preşedinte contul înregistrat”. Aşadar, domnule preşedinte, v-aţi întâlnit de două ori cu singurul terorist condamnat în România. Şi v-a dat un cont? Ce era în respectivul cont sau conturi, domnule preşedinte?

    RăspundețiȘtergere
  6. INTREBARE

    Sunt banii lui Haysam SURSA "VANZARILOR ANTERIOARE" ale ELENEI si OANEI (?) BASESCU , considerate "PUSCULITZELE PREZIDENTIALE"?

    RăspundețiȘtergere
  7. informatii destul de ok despre rapirea din Irak, mersi.
    Traim o rescriere a istoriei. ce au facut comunistii dupa al 2-lea razboi mondial fac PDL-stii acum, POLITIZEAZA tot ce misca-n tara asta. Am mai trecut noi vremuri si mai grele , nu se moare din atat. Supravietuim noi si de data asta. INTREBAREA mea e ..... ce vor face PUPINCURISTII lui Basescu si membrii PDL dupa 6 decembrie in cazul in care TATUCUL lor nu mai iese ? Noi suntem toleranti si in religie si in societatea civila, probabil pe asta se bazeaza si ei, dar eu cred ca nu mai suntem asa prosti eu zic ca astia vor fi izolati si trimisi la marginea societatii. Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim Anonim dar ma fratilor dati-va un nume acolo, in cazul in care cineva vrea sa raspunda la postarea voastra macar sa zica si el acolo un nume, ne e musai sa fie numele vostru dar....

    RăspundețiȘtergere
  9. Sorry.
    Semnez pentru conformitate,
    Bradd.
    Mentionez ca informatiile referitoare la repirea din serai au fost preluate dupa"Cotidianul".
    Mentionez ca prima postare anonima nu-mi apartine.
    Toate cele bune,
    b

    RăspundețiȘtergere
  10. se pare ca sondajul meu e in trend cu sondajele online http://www.sfin.ro/articol_17994/sondajele_pe_internet_schimba_ierarhiile_pentru_prezidentiale.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, e mai corect, ai dreptate, dar macar imi faceam iluzii.
    In Ro, situatia e destul de stransa...daca te uiti la tv/pe strada, te apuca dorul de duca!

    RăspundețiȘtergere
  12. ... am facut "o urna electronica de vot" pentru romanii din diaspora...sa-mi spui si mie ce crezi - poate ar trebuie scoasa de pe blog, nu stiu, este cam neserioasa...

    RăspundețiȘtergere
  13. Unde este urna ? sau faci referire la sondajul meu?

    RăspundețiȘtergere
  14. aha, am inteles pan' la urma am vazut pe blogul tau urna.

    RăspundețiȘtergere
  15. Salutare.

    Eu cre ca acum chiar trebuie sa mergem la vot. Pina la urma am sfatuit pe cei nehotariti sa voteze oricum numai cu Base nu, dar sa mearga la vot.
    Si acum ca sa nu intru in critica lui Gigi semnez in clar Mihaela Rachieru Hritcu.
    Salutari tuturor din Helsinki.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sar'mana si bine ai venit pe blogul meu. Asa trebuie, ai perfecta dreptate. sa mergem cu totii la vot sa le-o tragem un pic in bot. ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, probabil, de aceea este

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine