marți, 31 martie 2009

POSTA ROMANA 2

Se pare ca am gresit la calcule, eu am pus minimum 4000 lei (40 milioane lei vechi) pentru noii directori, dar atat va fi probabil numai ce vor lua domniile lor la lichidare, vor avea pe putin 6000 lei + 35 % "donatia" angajatorului la stat adica 2100 lei = aproximativ 8000 lei lunar( aproximativ total cheltuieli suportate de Posta Romana/ lunar/ director) si acum ecuatia de "gradul III" 8000 lei X 60 directori = 480.000 lei (480.000 : 1.400 lei < = 342 de postasi >) si acum cat va costa posta anual cu aceste "mici" cheltuieli 480.000 lei lunar X 12 luni = 5.760.000 lei : la 4,2 lei/euro = 1.3711.428 euro anual, wooooow ...!!! mamaaa..... ce de banet, peste 1 milion trei sute de mii de euro.

.... citat din ziarul ziua .....Marius Vatavu "Am anuntat ca strategia mea manageriala nu va cuprinde disponibilizari la Posta Romana. Nu ca ar fi o atitudine neaparat umanista, dar e nevoie sa fim aproape de angajati intr-o perioada de criza", a spus Vatavu, , conform Agerpres.
Noua organigrama a CNPR prevede numirea unui director la nivelul fiecarei directii postale judetene, in conditiile in care inainte erau doar sefi de directie. Vatavu a mentionat ca acest lucru nu va influenta costurile in acest an. "Eu nu pot controla toate cheltuielile de la Bucuresti, de aceea ni s-a cerut sa gasim solutii. Directorii numiti au venit pe proiecte. Sunt pe contracte de mandat, nu pe contracte individuale de munca, pe perioada procesului de restructurare", a mentionat seful Postei Romane, subliniind ca unii au venit fie din afara sistemului sau chiar au fost numiti pe criterii politice.

""" compozitie proprie ...
...pe criza asta , apriga
don Marius s'a lui sai'jde
Posta, vrea s'o friga?
te rugam, n'o face Bre'!...

Cine se supara sa-si ia jucariile si sa plece !!!
pentru sugestii si reclamatii apelati numarul meu de mobil din "flota"ca ne-a lasat toader telefoane mobile la toata lumea, numai ca le-am platit de ne va iesi pe ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine