joi, 26 octombrie 2017

POSTA ROMANA SALAVATA DE BISERICA ?

Numai Dumnezeu si Biserica va mai putea salva Posta Romana

O stire care, aparent pare normala mai ales in actualul context privind schimbarile din conducerea Companiei Nationale Posta Romana S.A. dar unele afirmatii ca si drept la replica intr-un comunicat al actualei conduceri par asa ca desprinse din alte perioade, ma rog, este doar opinia mea personala.
Nu mi-am facut un tel in viata in a demasca toate anomaliile facute de Bratianu dar asa ca observator al informatiilor publice constat ca, Posta Romana doar de Biserica si Rugaciuni, mai poate fi salvata, cum, acelasi Bratianu, prin rugaciuni si aplecare catre Biserica, a mai salvat, cateva suflete si derapaje de la viata normala.
Aici pentru sustinerea celor afirmate, lucram cu materiale media, Sursa:http://www.gandul.info/stiri/socanta-poveste-a-deputatului-psd-matei-bratianu-copiii-mei-au-consumat-droguri-usoare-timp-de-trei-ani-consumul-de-marijuana-este-primul-pas-pe-un-drum-fara-cale-de-intoarcere-4933414 si citat din acelasi si etern Bratianu : “"Eu nu mergeam însă la biserică. La Înviere, de fapt, simulam credinţa. Luam lumină, consideram că mi-am făcut datoria faţă de Dumnezeu şi acasă, ca tot românul, începeam chiolhanul. Aşa credeam eu că se face". Mai târziu, Matei Brătianu a aflat că salvarea a venit tot de la Dumnezeu.

Ce legatura poate avea povestea dramatica a familiei Bratianu cu Posta ?
Pai acum toti 3 lucreaza in Posta Romana, poate are, e doar opinia mea personala.
Citat din acelasi articol : “Ei aveau să aleagă atunci un drum care ar fi putut să le fie fatal: drogurile. "Fiecare dintre ei câştiga 1000-1500 de dolari pe lună. Unul lucra în publicitate, celălalt era dealer la cazinou. Intraseră în lumea celor cu mulţi bani, iar din cauza anturajului au început să fumeze marijuana", ne-a dezvăluit Matei Brătianu.

Acum legatura celor de mai sus scrise comparate cu sustinerea actualei conduceri la postul unuia dintre copii lui Bratianu intr-un drept la replica.

“ In ceea ce priveste speculatia potrivit careia Alexandru Bratianu a ramas, in continuare, Sef al Departamentului Marketing, in Posta Romana, in ciuda restructurarilor facute recent, pe motiv ca este fiul liderului sindical Matei Bratianu, afirmatie care face parte dintr-o solicitare pe care ne-ati transmis-o, in acesta dimineata, si la care nu ne-ati  acordat timp sa raspundem, facem urmatoarele precizari:
    Departamentul Marketing nu este singura structura din cadrul Postei Romane care nu a fost vizata de reorganizare. S-au facut modificari doar pe domeniile unde era necesara o schimbare pentru imbunatatirea modului de lucru. Astfel, nu toti angajatii cu functii de conducere au fost schimbati de pe posturi.

In ceea ce il priveste pe Alexandru Bratianu, acesta este un profesionist al domeniului marketing, a lucrat in mai multe companii private si, cu experienta acumulata, a schimbat abordarile invechite, existente in Posta Romana, pe acest domeniu. In strategia de stabilizare si relansare a Postei Romane, Departamentul Marketing are un rol major, intrucat parte importanta din obiective sunt comerciale, vizeaza activitati noi si dezvoltarea de produse noi. Alexandru Bratianu este coordonator al domeniului marketing din companie, dar nu a fost si nu este detinator al vreunei functii de decizie. El face parte din salariatii care au performat in functiile lor si consideram ca nu poate fi judecat prin prisma numelui tatalui sau.”

WOW ,  SUPER !!! , CINE A SIMTIT ACEST MARKETING SUPER PROFESIONIST ???


DACA …........ prin definitie MÁRKETING https://dexonline.ro/definitie/marketing  inseamna
  • (cuv. engl., de la market „piată”) s. n. 1. Ansamblul activitătilor (procedeelor) prin care productia este orientată si adaptată cererilor prezente si viitoare ale consumatorului, pentru satisfacerea integrală, la timpul si locul dorit, cu mărfurile cerute de acesta, în conditiile rentabilitătii întreprinderii producătoare sau comerciale. M. reprezintă o conceptie economică nouă, privind orientarea si mobilizarea întreprinderilor pentru obtinerea de beneficii, prin satisfacerea cerintelor pietei interne si externe pe calea adaptării diferitelor elemente (calitatea produselor, distributia, diferentierea preturilor, a ambalajelor, metodelor de vânzare, a formelor de comert si de promovare a desfacerilor etc.) la cererea specifică a consumatorului. 2. Disciplină stiintifică care studiază m. (1).

INSEAMNA CA POSTA ROMANA A AVUT UN MARKETING SI MAI ALES UN SEF AL DEPARTAMENTULUI DE MARKETING BUN ?

De aia zic ca, doar Dumnezeu mai salveaza Posta Romana, numai sa constientizeze si cei din varf.

Numai ca, opinia mea personala, este ca Bratianu se Roaga si merge pe la Biserici, dar o face invers, voi ce ziceti ?

Acelasi Gigi Mihalache









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la liber. Astept orice argumentatie, orice combatere a subiectelor si mai ales afirmatiilor scrise de mine